neverending-rain.blogspot.com
trees prisoners
profil mese napló

 - Mi vagyok én neked? - kérdezte, s közben fulladva nyelte a könnyeket - Voltam én valaha több, mint ami most vagyok? Valaki, aki csak addig kell, míg neked jó? Voltam én valaha több, mint egy eszköz, egy plüssállat, amit magadhoz ölelsz éjszaka amikor sírsz és nagyon fáj? Ha voltam... akkor miért csinálod ezt velem?
Nem kapott választ. Egy fejcsóválás jelezte, hogy téved, és hogy hagyja abba, ha nem akarja menthetetlenné tenni a dolgokat. Mint egy diktatúrában: vigyázz a szádra, ha élni akarsz. Vigyázz a szádra, ha érezni akarsz. Hiszen tőle függött mindene: éjjele-nappala, mosolya, vigasza. Meghalt volna érte.
talán... ott rontotta el, hogy többet gondolt kettőjükről, mint amik valójában voltak...

Layout: Helle M. Inspired by: {x} Image: {x}