neverending-rain.blogspot.com
trees prisoners
profil mese napló
Kételyeskedés

Miért jár együtt az új évvel az, hogy mindenki menten diétázni kezd? Komolyan, mintha kirekesztett lennék, mert nem megyek aerobic órára, meg ilyenek...
Igaz, közben ideggörcsölök, reggel nem bírtam megenni a müzlimet, mert hányingerem lett, és a kis gonosz hang a fejemben egész nap elismerő szavakkal nyugtázta ezt a tettemet...
Talán... nekem is diétáznom kéne? Nem tudom, nem hiszem, a kövér énem szerint mindenre van szükségem, csak erre nem, mert lusta vagyok, és amúgy is~ Nekem éjszakai nasi kell, és hogy egy álló hónapig ne üljek fel a biciklire...
Szóval nem kéne csodálkoznom magamon...
Én tényleg nem akarok visszaesni, de... de ez már átesés a ló túlsó oldalára, nem igaz?

Layout: Helle M. Inspired by: {x} Image: {x}