neverending-rain.blogspot.com
trees prisoners
profil mese napló

csináltam magammal annak idején pár elképesztően kegyetlen dolgot, de ő sosem hagyott el... van, amiről nem tud, és szétrúgná a s*ggem, ha tudná, de még akkor is... tudom, hogy kitartana mellettem minden ellenére...
szerintem mindenkinek ilyen barátra lenne szüksége, aki még akkor sem ereszti el a kezed, ha belekarmolsz, ha engedetlen vagy, ha nem hiszel neki... és megharagszik rád, ez tény, de mert szeret, és nem tudja felfogni, miért jó, ha bántod magad, hiszen... ő boldognak akar látni, a legboldogságosabbnak a világon, mert a kincse vagy....

kérlek bébi, gyógyulj meg te is ♥

és azt akarom, hogy büszke legyen rám, és ez segít elviselni, mikor kicsit bepánikolok... ma kifejezetten büszke voltam magamra, hogy gyorsétteremben ebédeltem, és még élveztem is (közben egy másfél éves bogárszemű kisfiúval szemeztem és az istenért sem akart visszamosolyogni), és nem dőlt össze a világ, ugyanaz vagyok, aki reggel voltam, mikor felébredtem....~
és ma, mikor hazajöttem és belenéztem a tükörbe.... tetszettem magamnak....! itt valami nagyon változik az éterben kérem szépen!

Címkék: , , ,


Layout: Helle M. Inspired by: {x} Image: {x}