neverending-rain.blogspot.com
trees prisoners
profil mese napló
week #2

Írni kéne egy posztot a hétvégéről, csak amire tegnap még emlékeztem, az ma már nem jut az eszembe... 

Azt mondja hogy, ezen a hétvégén már megvolt a szállásom, elég potom áron, végülis csak aludni járok majd oda, és van szobatársam is, egyelőre csak egy, de ő a hétvégére hazautazott, legalábbis így volt, ennek ellenére arra értem vissza szombat este, hogy fenn van a szobában, úgyhogy expresszgyors bemutatkozás meg minden, aztán fogtam a pakkom és rohantam a vonathoz. Szerintem tutira azt hitte hogy egy kattant hülye picsa vagyok, pedig ennek csak a kattant része igaz rám, úgyhogy csodás első benyomást kelthettem, de majd helyrehozom két hét múlva, mikor megyek, akkor talán több időm lesz ilyesmikre.

 

Meg voltam suliban is, az időben beeséssel itt is bajok vannak, csak annyi a különbség, hogy ez itt senkit sem érdekel, beérsz, és kész, az a lényeg. Azért nem ártana javítanom az időérzékemen azt hiszem, és 10 percekkel előbb elindulni ha megyek valahová...

A tanáraimat még mindig imádom, az egyikük a közgáz Szabó Magdája, a másik meg a David Lee McInnis-e, csak fiatalabb és nem gonosz a nézése, de a lényeges tulajdonságai azért még mindig megvannak. És mellesleg átokjól tanítanak, csak úgy zárójelben elköhintve.

Szóval lassan beállnak egy rendszerbe a dolgok, már csak az evésemmel kellene kezdenem valamit. Nem kéne óriás forrócsokikkal szaladgálni szombat reggel, és azt hiszem több sült tésztát nem fog elbírni a gyomrom, kis híján végiggörcsöltem az info előadást, persze csak szépen csendben. Meg csoki se kéne. Meg keksz se. Ki kéne találni valamit, mert érzem, hogy hosszútávon nem fogom bírni így, hogy kis híján semmit se kéne megegyek de én mindent akarok, úgyhogy ezen még dolgoznom kell, meg próbálkozni.

És ma kitakarítottam, ami nagy dolog, mert voltak olyan dobozok a szobámban amikhez azóta nem nyúltam, hogy beköltöztem, és ott árválkodtak a padlón. Ez úgy kb. 2 év időtartamot jelent egyébként... Most meg pár óra leforgása alatt megcsináltam ami 2 év alatt egyszer sem jutott eszembe! Hihetetlen, a végén még kergébb lányt csinál belőlem az egyetem és a sütőtökös latte!

Címkék: ,


Layout: Helle M. Inspired by: {x} Image: {x}