neverending-rain.blogspot.com
trees prisoners
profil mese napló
Közgazdász leszek

Mókás, milyen helyzeteket képes generálni az élet. Mármint, annak idején, amikor év elején lemondtam arról, hogy én majd egyetemre megyek, nem hittem volna, hogy még ugyanebben az évben mégis sikerül elkezdenem a tanulást.

Nem is emlékszem, hogyan merült fel, de nem sokkal azután, hogy teljesen feladtam a dolgot, a munkahelyemen beszélgettünk erről, és egészen máshogy viszonyultak a törekvéseimhez, mint hittem. Konkrétan támogattak benne, és ezen nagyon meglepődtem, hiszen attól tartottam, hogy túlvállalásnak gondolnák, és hogy a munka rovására menne a dolog. De nem így történt, úgyhogy felvételiztem, felvettek, és túl is vagyok az első bitanghosszú hétvégémen.

 

Hiányzott Pest, és ha össze sikerül hozni a szállást (köszönöm az éjszakáztatást, Bogyó ♥) akkor még inkább imádni fogom a dolgot, mert nem kell utazgassak, és többet is bírok pihenni, nameg aztán jelentős elvonási tüneteim tudnak ám lenni egy nap után (értsd: Tumblr, lelkitársak stb.) úgyhogy nem ártana ha vihetném magammal a laptopomat >///<

Önmagában véve az iskola nagyon tetszik, mindenhol sok sok okos ember, még okosabb tanárok, és hihetetlen, de intelligencia terjeng a levegőben - totál rácsodálkoztam, nem ehhez vagyok én szokva, hogy az órán mindenki figyel, jegyzetel, és nem a saját dolgával van elfoglalva - dióhéjban: imádom. Ha a dolgok szépen beállnak egy rendszerbe, szerintem még inkább imádni fogom. Talán még boldog is leszek. Talán.

Címkék: ,


Layout: Helle M. Inspired by: {x} Image: {x}