neverending-rain.blogspot.com
trees prisoners
profil mese napló
ilyen kérdezz-felelek

Kérem szépen, kaptam egy díjacskát, ilyen is nagyon nagyon régen történt, úgyhogy amikor megláttam a nevemet teljesen váratlan Viviennnél, kaptam egy eufórikus sokkot :3

1. Mit nézel meg először egy emberen?
A haját és a cipőjét. A cipőből valahogy mindig jól tudok következtetni arra, hogy milyen beállítottságú az adott illető, magam sem értem, hogy miért.

2. Hogy szoktál másoknak bemutatkozni? Ilyenkor szoktál kezet rázni?
Illedelmes bemutatkozásra lettem nevelve benn a hivatalban, ahol dolgozom, így megszoktam már a kézfogást és a teljes neves bemutatkozást, de informális keretek között is belém kódolódott ez a rázzunk kezet-dolog~

3. Milyen öltözködési stílus az, amilyet nem tudnál magadon elképzelni?
Pl. a rocker ruhákat. Szeressem a rockot és egy-két keményebb dalt is, de valahogy nem érzem az én világomnak - legalábbis elképzelni biztos nem tudom - ezt az öltözködési stílust. (így is meglepő, hogy mostanában elkezdtem lányként öltözködni xD)

4. Mit szoktál csinálni, ha egy általad imádott dolgot/embert lehurrognak?
Vagyok olyan beszari, hogy nem csinálok nagy patáliát belőle, de ha elég bátornak érzem magam, akkor azért megjegyzem, hogy én szeretem azt a bizonyos dolgot, vagy embert, és meg is indokolom, hogy miért. Nem hiszem, hogy meg tudom változtatni mások véleményét, vagy kifejezetten elgondolkodtatni őket, de magamban sem tartom szívesen az ilyen jellegű észrevételeket.

5. Szerinted mik azok a dolgok, amik sosem mennek ki a divatból?
Kis fekete ruha, örökkön örökké, a pilóta napszemüveg, és a Converse tornacipők~ (milyen mókás lenne együtt viselni mindet!)

6. Tudod mi a neved jelentése? Írd le!
Az igazi nevem (Kitti) a Katalin angol becézéséből ered, és azt jelenti, hogy mindig tiszta, érintetlen, ártatlan.
A becenevem, vagy nicknevem, amin itt is futok, magyarul annyit tesz: írisz.

7. Hiszel a horoszkópban?
Néha kíváncsiságból elolvasom a horoszkópomat, de amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan el is felejtem a jövendölést, így sosem bírom leellenőrizni, hogy vajon igazat írt-e >///<

8. Bántottál-e már könyvtári könyvet? (Gondolom szándékosan nem, de írd le mi történt!)
Szerencsére bántani nem bántottam, de volt már olyan, hogy általános iskolában sikeresen másfél évre nálam maradt egy Harry Potter kötet. A vicces az volt az egészben, hogy senkinek sem tűnt fel, én meg nem mertem visszavinni, mert féltem, hogy le fognak szidni!

9. Mi az amitől teljesen meg tudsz nyugodni?
Van egy-két ember, akinek a hangja eszméletlenül meg tud nyugtatni engem, ahogyan beszélnek, vagy énekelnek. Meg amitől teljesen kész tudok lenni, ha a hátam simogatják, attól még el is tudok aludni, ha elég sokáig csinálják!

10. Sátrazás, vagy öt csillagos szálloda? Miért?
A sátrazással kapcsolatban eddig sajnos negatív élményeim vannak, így egy kicsit ódzkodok tőle. A csillagos-holdas szállodák talán éppen ezek miatt a tapasztalatok miatt jobban vonzanak egy kicsit, de azért nem mondanám, hogy túligényes vagyok, vagy sznob, egyszerűen csak nem szeretnék még egyszer úgy járni, ahogyan eddig jártam eddigi sátorozásaim során (értsd: kényelmes görény vagyok xD).

És akkor az én kérdéskéim:
1. Mi az, ami idegesít, esetleg taszít az emberekben?
2. Tumblr, Instagram és a többiek - hol vagy jelen ebben a hatalmas netes világban? (linket is kérek szépen ♥)
3. Mennyire vagy toleráns másokkal szemben?
4. Rendelkezel-e valamilyen művészi hobbival, és ha igen, milyennel?
5. Otthonülő típus vagy, vagy inkább az a fajta, aki kimozdul?
6. Mi az az eredmény az életedben, amire büszke vagy, hogy elérted?
7. Hogy állsz a sporttal?
8. Kik azok az emberek - akár ismert személyiségek - akik inspirálnak, ösztönöznek téged?
9. Hogyan jellemeznéd a zenei stílusodat? Milyen zenéket hallgatsz szívesen?
10. Könyvek vagy filmek? Melyiket részesíted előnyben?

Mivel nincsen sok közvetlen blogger ismerősöm, aki felé továbbítani tudnám ezt, ezért csak két illetőt tudok megnevezni, plusz egyet, aki nem igazán blogol már, de azért megemlítem a kisasszonyt is, hátha kedvet kap hozzá: Child; Shinz;
és a plusz egyem: Fruuuu

és ne haragudj, Vivenn, valamiért nem engedett kommentelni nálad, ezért itt szeretném megköszönni, hogy gondoltál rám! ♥ felettébb tetszős kérdéseket válogattál össze :3

Layout: Helle M. Inspired by: {x} Image: {x}