neverending-rain.blogspot.com
trees prisoners
profil mese napló

lassan túl vagyunk a pünkösdi hosszú hétvégén, nálam pediglen itt volt Pamacs ♥ valszeg előtte is történtek dolgok, amiket le akartam írni, csak már nem emlékszem rájuk, kihagyós az agyam egy idő után, ha nem írom le azonnal, amit szeretnék...~

lényeg, hogy itt volt Pamacs, aki rávett, hogy parkolóban egyek a csokis fánkjából, főzött velem, és ő porciózta az ebédemet is, sőt, Childdal egyetemben még egy pizza evésre is rávettek, úgyhogy szombaton tényleg nagyon sokat ettem, nem is beszélve a két zacskó chips-ről, amit együttesen pusztítottunk el este Pamaccsal - szerintem már vagy 2 éve nem ettem chips-et...

 

és végre hagyta, hogy csináljak róla képet! beletettük a virágkoronámat a hajába, ami olyan, mint a tündéreké és isteneeeeeeeeeeem~ ♥ tisztára olyan! ez a lány egy tündér, én mondom!

és jó volt elmászkálni vele, meg Childdal, szocializálódni egy kicsit, és látni, hogy milyen jól kijöttek ők ketten, és hogy mennyit nevettünk együtt~

kecskék. legénybúcsú. london kemény cukorka. ♥

Layout: Helle M. Inspired by: {x} Image: {x}