neverending-rain.blogspot.com
trees prisoners
profil mese napló

életem első jógaórájának tanulságai:

  1. azt hiszem, jót tesz a pszichémnek másfél órányi valóságtól való elszakadás, legalábbis képes voltam este fél tízkor vacsorát enni, ami nagy dolog
  2. tetszetősen kevesen voltunk (4 + 1), tetszetősen jó füstölőillat-zenécske kombó mellett
  3. sikerült mindenki által jól hallhatóan kiroppantanom a hátamat az egyik gyakorlat közben~ horrorisztikus volt!
  4. egyensúlyérzékem egy 10-es skálán a 2,5-es szintet éri el... talán~
  5. hajlékonyság tekitnetében egy 8-as szinten vagyok azt hiszem, ennyi vígasztal~
  6. nem is tudtam, hogy vannak karizmaim
  7. sikeresen begörcsölt a vádlim, de olyan jól palástoltam, hogy senki sem vette észre, a következő gyakorlatnál meg egyszerre kiszállt belőle! imádom a jógát a maga fondorlataival egyetemben ♥
  8. olyan jót relaxáltunk, hogy hazafelé egy normális mondatot nem tudtam kinyögni


és hogy milyen a kis szervezetem? légies, könnyed, és ziher ilyen érzés lehet az izmaidnak, ha túl vagy egy bitangjó huncutkodáson, mert most zsibbatag-könnyed-feszes mindenem...~

akarokmenniajövőhétenisésazutánisésörökké~

Layout: Helle M. Inspired by: {x} Image: {x}