neverending-rain.blogspot.com
trees prisoners
profil mese napló
these moonlight desires haunt me~

gyors összegzés a hétvégéről:

  
  • leszakadnak a lábaim (ennek ellenére rágyúrunk még egy kicsit)
  • megvolt az idei év első frappuchino-ja melynek eredményeképpen egész álló nap görcsölt a gyomrom, pedig a Starbucks iránti szeretetem soha semmilyen étkezési zavar nem lett volna képes elvenni
  • visszamentem a mentaszínű szoknyáért, úgyhogy jelentem alássan, egy rohadt tündér vagyok~

és még valami, ezt el kell tegyem magamnak, hogy ha fáj, eszembe jusson:

minden jó, ayame, minden ♥
én így is szeretlek ♥
és egy percig se hidd azt , hogy sose szerettelek!!! ♥
ne gondold azt, hogy rossz vagy és hasznavehetetlen, ne~te ayame vagy ugyan az, aki voltál, csak most van az életedbe egy rizikófaktor amit túl kell lépned
és, ha sikerül minden rendben lesz
csak túl kéne jutnod rajta, csak kérlek juss túl rajta... ♥
és ha megakadsz valahol csak gondolj rám és cselekedj a legjobban! ♥

tudom, hogy szeretve vagyok, de néha szükség van ilyenekre, mert elfeledkezem róla, és azt hiszem, mindenki utál és haragszik rám, mert mindent elrontok, vagy rosszakat mondok/csinálok. de mikor valaki ilyeneket mond nekem, olyankor megnyugszom, és megkönnyebbül a lelkem, és már enni sem olyan nehéz...

Címkék: , ,


Layout: Helle M. Inspired by: {x} Image: {x}