neverending-rain.blogspot.com
trees prisoners
profil mese napló
it's time to make you mine~

Fene tudja, lehet, hogy hullámhegyes-hullámvölgyes szinusz-görbés pszichével áldott meg az a jó édes kékséges égboltozat, de mostanában túl jól vagyok, magam sem értem, hogy miért...

Hétfőn szabadnapom volt, ami felettébb különleges, mert ha nem számítom az ünnepnapokat, idén még nem is voltam szabin OO Ez is egy kapórajövős alkalom volt, nem volt benne az éves tervben, de nagyon örültem neki, arról nem is beszélve, hogy amíg körülöttem mindenki "nemárhétfő"-zött, addig én teljes harmóniában leledztem egész nap~

 

És főztem. Átokfinomat. És annyit ettem belőle, hogy majdnem kidurrantam. ♥


És elhatározódtam: idén szeretnék megint kicsit közelebb kerülni minden boldoságossá-tevős dologhoz, vannak terveim, nem sok, nem nagyok, de ebbe az évbe szépen beleférnek, és amúgy is, nem ráérek?

Továbbiakban pedig egy 2011-es U-kiss mini albummal tervezem mosni az agyamat, mert imádtam és imádom minden egyes számát ♥ 

ez történik, mikor túl sok D-vitamin éri a szervezetemet,
kezdem szégyellni magam, mert ilyen boldog vagyok OO

Címkék:


Layout: Helle M. Inspired by: {x} Image: {x}