neverending-rain.blogspot.com
trees prisoners
profil mese napló
diary project 2013

Mióta csak Gmarketen ténfergek, megtetszettek a Koreában kapható naptárkák, naplók. Mivel tavaly az aktuális MBLAQ Season greetings-es naptáromat használtam, így 2012-re már logikusan nem rendeltem magamnak ilyet, idén azonban beruháztam egyre, íme:

 

A választás erre a felhős csodára esett, ami eredetileg egy photo essay diary, szóval rengeteg hely van fenntartva képeknek, fotóknak, matricáknak. Pont ilyesmi kellett nekem most, hogy rákattantam Instagramra, és nagyiparban termelem az emlékeket. A hónapok között meseszép képek és idézetek vannak koreai és angol (piros pont) nyelven is, tényleg nagyon hangulatosak.

  

Gmarketes rendelés lévén az ember kap grátiszt is ahhoz, amit rendelt. Első körben a naplóhoz járt egy három oldalas matrica szett: a naplóban is megtalálható képecskék matrica változatai, illetve az utolsó oldalon a 2012-es év havi bontását - mivel ez a naptár öröknaptár, nincs bedátumozva, se semmi, akkor kezdi az ember, amikor akarja - amivel így 2013-ban nem tudtam sajnos mit kezdeni, de segáz~ Másrészt, minél többet rendelsz, annál több vagy nagyobb ajándékot kapsz a rendelés mellé, és ez már egy darab termék vásárlásakor is érvényes volt a mini shopban, ahol én vásároltam, így kaptam egy rém édes kapd-elő noteszt, aminek még nincsen meg konkrétan, hogy mire fogom használni - jelenleg még bűnnek tartom, hogy beleírjak, mert olyan szép kockás >///<

 

Ha valaki megnézi a teaser képeket, amiket Gmarketen készítenek a naptárkákhoz, látszik, hogy rengeteg matricát használnak fel, így én is beruháztam még két csomagra, egy háttér nélküli nyuszisra, és egy dekorálós szettre, amiket egytől egyig nagyon szeretek és remekül lehet őket díszitgetésre használni. Ettől független úgy vagyok vele, hogy még képes lettem volna millió meg egy matricát szerezni hozzá, mert ezekből tényleg soha nem elég >///<

Szóval már egy hónapja használom az én kis drágámat, és egész szépen haladok vele; a hónap végén majd feldobok egy képet a januári állapotról~ remélem, hogy sikerül némi kreativitást csempésszen a mindennapjaimba >///<

Címkék: , ,


Layout: Helle M. Inspired by: {x} Image: {x}