neverending-rain.blogspot.com
trees prisoners
profil mese napló

Nem is tudom, hányadik alkalommal próbálok leülni írni, és most talán lelki nyugalmam is van hozzá, ugyanis tervezett bejegyzéseim jelentős százalékában érezhető lett volna némi felfokozottság és pillanatnyi elmebaj, ha konkrétan megírtam volna őket, de azt hiszem, most minden klappol: idő, hangulat, kedv, elmeállapot.

Az utóbbi napok, már ami a munkahelyen töltött időt illeti, egy az egyben összefolytak, és hálistennek hamar elment ez az utolsó hét, főleg úgy, hogy egy nap szabit is beiktattam, igaz, többet rohangáltam alatta, mint pihentem, de ez van, ha az ember el akarja intézni elhúzódó kis ügyleteit.

Ma hajnalban, három óra alvást követően pedig indultam anyuékkal Kátára, és sikerült találkozzak kicsit Pamaccsal is, aki főzött nekem finom meleg kakaót és annak ellenére, hogy karácsony közeledtével náluk is rohan a lakás - állítólagosan -, pont mint itthon, felmehettem hozzá megmelengetni a hátsómat :$ köszönet érte~~~ ♥ megmegmeg kinyomtam a lelkét a hátán keresztül, de asszem nem bánta :3♥ És máris hiányzik nekem, pedig jövő héten ilyenkor már nála leszek, de akkor is~~~~~

 

Karácsony tekintetében ugyanaz a fennálló helyzet, mint tavaly: bizonyos ajándékaim megint nem értek ide a postával, úgyhogy kicsit foghíjas ajándékozás lesz részemről egyelőre hétfőn, de kétlem, hogy ez bármit is csorbítana, legalábbis remélem ><

Meg aztán, kicsit még keserű a szám íze, kavarog a bensőm, meg ilyenek, és ez nem feltétlen jó dolog így karácsony előtt. Bármikor máskor el tudnám viselni, de ilyenkor nehéz, és nem szeretem, de nem tudok szemet hunyni bizonyos dolgok felett még ilyenkor sem, vagy átsiklani felettük. Úgyhogy félek kicsit, hogy rosszkedvű időszakjaim lesznek az ünnepek alatt, vagy ilyesmi... Túlontúl makacs és önfejű vagyok ahhoz, hogy hallgassak másokra... mármint, eljut az agyamig, amit mondanak, és el is gondolkodok rajta, de aztán... aztán jön valami behatás, és élből nyoma vész minden erőmnek, amit nagy nehezen összeszedek Child vagy Pamacs bátorító szavai által, és ez ellen nem tudok mit csinálni, egyszerűen nem megy... Konkrétan egy egyszerű hajfestésen, mint ötlet, képes voltam kiborulni a héten, pedig szegény Pamacs csak jót akart nekem :$ Remélhetőleg ez megint csak egy holtpont, és ha eleget dolgozok az énképemen, akkor elkezd felfelé ívelni... Tudom, hogy ha Rajtatok, kettőtökön múlik, kilábalok ebből....

Címkék:


Layout: Helle M. Inspired by: {x} Image: {x}