neverending-rain.blogspot.com
trees prisoners
profil mese napló
merikuri~

Jelentem, szerencsésen levezényelt karácsonyon vagyunk túl, jelenleg pedig a megérdemelt pihenéses szakaszban leledzem kicsiny családommal egyetemben - egyenlő: délig nem öltözöm fel, és süteményt reggelizek, továbbá általános semmittevéssel töltöm az időmet, kivéve, ha nem a kötelező köreimet futom ugyebár.

 

Meg közben egózom magamban egy sort, mert sikerült oltárfincsi mandulás brownie tortát süssek, egyes egyedül ezzel a két kezemmel~ *mutatja* Ajándékügyileg sem panaszkodhatom, olyasmiket kaptam, amiknek hasznát veszem, de magamtól nem vennék ilyesmit magamnak, leszámítva a könyveket ugyebár.


És hogy mivel ütöm el ezt a sok szabadidőmet? Ma rendbe tettem a we♥it-ra várakozó képrengeteget a gépemen, és a milliómegegy könyvjelzőt is rendszereztem a böngészőmben, már csak egyetlen mappát kéne átnyálazzak, amiben azokat a cuccokat tartom, amiket meg akarok mutatni Pamacsnak - többnyire tipikus képeket, meg oppásakat tonnaszám, ha úgy gyűlik össze, meg ezenkívül sok sok minden más is valahogy ott landol, akkor is, ha nem ugyanaz a célom velük. Ja, meg Adventure Time-ot nézek, mert szeressem nagyon, és máskor nincsen sem időm, sem agyi pihentségem hozzá~ 
Összességében mindenhogy máshogy is jól vagyok. Azt hittem, hogy nehezebb lesz bírni mindenféle holtpont nélkül, de ma még egy sem volt, tegnap is csak fényképezkedéskor, az meg kit érdekel? Lehet, hogy mert semmi felkavaró dolog nem történik? Nem tudom, de ma tényleg teljesen frusztráltság mentesnek érzem magam, és ezúttal el is merem kiabálni az egész hátralévő napra vonatkozóan. 

Címkék: , ,


Layout: Helle M. Inspired by: {x} Image: {x}