neverending-rain.blogspot.com
trees prisoners
profil mese napló
Hani érkezése

Annyira izgultam tegnap este óta, hogy csak a vámon eresszék keresztül a kis drágámat, hiszen az utolsó információm lefekvés előtt az volt róla, hogy a vámvizsgálatra vár. Aztán reggel megnéztem az EMS trackinget, és a lelkem megnyugodott, a csomagot ugyanis már ki is küldték ide, hozzánk :$ Mivel itthon senki soha semmilyen csomagot nem vesz át - főleg most, hogy meg is van tiltva, nehogy kibontsák és valamelyik karácsonyi ajándékukkal nézzenek farkasszemet a szerencsés delikvensek - úgyhogy este visszamentem érte szakadó hóban, hidegben, nulla látási viszonyokkal, autóval :$ Szidtam is mindenkit, de nagyon xD
Egyébiránt Hani egy oltárnagy dobozban érkezett, szerintem a tavalyi Safari kabát rendelésem óta nem jött ekkora csomagom sehonnan OO

 


És akkor Haniról: puha, meleg, hatalmas, és nagyon jó megölelgetni :$♥ Habár, szerintem többnyire hülyének lennék nézve, amiért 22 évesen vettem magamnak egy jócskán ölelhető méretekkel megáldott alvónyulat, de ez van, bújni szeretnék valamihez abban a felettébb fészek ágyamban, és ő meleg és puha és mégsem besüppedős és imádom, és most is itt ül az ölemben :$

És ami a legfontosabb: Hani is egy darabka abból a világból, amit soha nem akarok elengedni.

Címkék: ,


Layout: Helle M. Inspired by: {x} Image: {x}