neverending-rain.blogspot.com
trees prisoners
profil mese napló

Azt a feladatot kaptam mára, hogy keressem meg a kedvenc idézetemet, és írjam ki magamnak, hogy mindig velem legyen, ha megyek valahová és elfelejtkezek lelkem forgalmi értékéről. Mint Vavyan Fable mániákus, adta volna magát a dolog, hogy tőle válasszak valami frappánsat, példának okáért ezt, amit ha ezerszer olvasok is el, ezeregyedszerre is asztal alá röhögöm magam tőle:

Irtó pocsékul nézel ki! Amilyen ronda vagy, ütni kéne a kígyót, hogy beléd marjon!
De mivel ebben nincsen sok lélekemelés, csak mókás, én pedig valami  sokkal személyesebbet szerettem volna, némileg pozitívabb beltartalommal, ezért végül nem Meseanyó volt az, aki magától értetődött nekem, ahogyan tegnap este lefekvés előtt elhatározódtam, hanem ez:

Ha nem akarsz még megállni itt nem kell... ~csak tegyél érte! hordd a szép ruháidat, merj pici sminket tenni, mosolyogj sokat és nézz az emberek szemébe, mert ha nem nézel sajnos nem vesznek komolyan! Kae Yon is ezt teszi, kiáll magáért :3 te is tedd ezt! te is ugyanúgy gyönyörű vagy, mint ő! nézz magadra!~szép vagy, csak folyton palástolod ~

ezt nevezem én lélekemelésnek.
és minden pillanatban hat, még a legrosszabban is.

Címkék:


Layout: Helle M. Inspired by: {x} Image: {x}