neverending-rain.blogspot.com
trees prisoners
profil mese napló
szabadság~

Hogy melyik a legjobb rész a szabadságban? Hát ez. Mikor még el sem kezdődött, de már mégis tart. Alaposan meg lettem dolgoztatva ma, jött egy maroknyi holland, egy bácsit elvittek a mentők, kifogytunk az ásványvízből és a lattéból, és fél hatig jegyzőkönyveztem még a rendes munkaidőmön túl, de kaptam érte Knopperst, mert én ilyen könnyen megvesztegethető vagyok, ugyebár Főnök úr~ ^^"

Nagyon régen készültem már erre a két hétre, és most úgy * torkot köszörül* feeling like a friday party~~~
Nagyon sok mindent szeretnék csinálni ez alatt a rövid vakációm alatt, mielőtt még visszamegyek a teljes kiszámíthatatlanságba, többek között:
  • Kiolvasni azt a True Blood kötetet, amit még januárban kezdtem el, meg esetleg utána belekezdeni a Habospitébe
  • Átfetrengeni az ágyamban egy teljes délelőttöt
  • Éjszakába nyúlóan brainstormingolni és régebbi collab sztorikat olvasgatni
  • Találkozni drágaságos Pamaccsal~ ♥
  • Írni, írni, írni
  • Csinálni még legalább egy vagy két review-t
  • Megtalálni a legalkalmasabb csengőhangot, ami ezt a két hetet szimbolizálja majd az életemben, és vigyorognom kell majd tőle még szeptemberben is (egyelőre a Wonderful Girl a befutó~ ♥)
  • Elvinni a macskámat az állatorvoshoz, mielőtt még több kismacskának kell gazdát kerítenem
  • Megnézni az utolsó Alien filmet is (igaz, még csak hatszor láttam, de nem érdekel~)
És a legfontosabb: NEM GONDOLNI SEMMIRE. ♥
Le a stresszel,  a stresszpattanásokkal, az alvás- és evészavarommal, és minden mással, amit az idegeskedés váltott ki belőlem! Ez lesz életem leghosszabb nyári vakációja, akkor is, ha valójában a legrövidebb...

Címkék: ,


Layout: Helle M. Inspired by: {x} Image: {x}