neverending-rain.blogspot.com
trees prisoners
profil mese napló
starbucks~

A szabadságomat anno direkt úgy ütemeztem, hogy Child születésnapja környékére kerüljön, hogy nyugodtan megünnepelhessük, bármit is tervezünk - én anno egy mindent elsöprő bulizásra gondoltam~
Szóval, pénteken egy teljesen váratlan helyzetből adódóan felkeveredtünk Pestre, így adta magát az ötlet, hogy a Starbucks-ban fogunk kikötni (többek között). Úgyhogy go Deák tér, nézzük meg az újonnan nyitott Starbucks-ot, hogy milyen, meg nézzünk be Bershkába, H&M-be, satöbbi. Hát, én most nem találtam semmit >< Próbáltam vagy egy tucat dolgot, de egyik sem úgy nézett ki felpróbálva, mint kellett volna neki, úgyhogy inkább hagytam a fenébe~ ^^" (a múltkori Bershkás elszabadulásom után talán jobb is, hogy nem csaptam le megint... x'D)

  

Aztán Starbucks ♥ Nagyon nagyon megszerettem ide járni az utóbbi időben, mert nagyon fincsi minden, és a személyzet is szörnyen kedves, mintha ezeréves ismerősök lennénk, úgy fogadnak minket, pedig most jártunk a Deák tériben először (és nem utoljára). Miután lehuppantunk a sütikéinkkel meg a frappuchinokkal, és kábé gyökkel elnyámnyogtunk rajta, az járt a fejemben, hogy milyen kár, hogy nem szólhat erről minden napom. Kávéházban ebédelni, beszélgetni, a bevásárlóutcában meg ilyenek... jó lenne...

 
Nem állhattam meg, hogy ne lőjjek egy Instagrammos képet az asztalkánkról~ ♥

Címkék: ,


Layout: Helle M. Inspired by: {x} Image: {x}